Якщо ви вирішили змінити IP-адресу в працюючому поштовому сервері Zimbra, ви повинні зробити наступне:
- Відредагувати DNS запис на новий IP (у налаштуваннях домену, у провайдера де ви його купили)
- замінити старий IP на новий файл /etc/hosts
- Виконати наступні команди піт користувача zimbra в консолі:
`# zmprov modifyServer mail.domainname.com zimbraMtaMyNetworks '127.0.0.0/8 your.server.ip.address'`
`# postfix reload`
`# zmcontrol stop`
`# zmcontrol start`
- Замінити старий іп на новий у файлах nginx:
```
/opt/zimbra/conf/nginx/includes/nginx.conf.memcache: servers _IP_:11211;
/opt/zimbra/conf/nginx/includes/nginx.conf.zmlookup: zm_lookup_handlers https://_IP_:7072/service/extension/nginx-lookup;
```
Якщо у вас відрізняється шлях цих файлів, або цього не вистачило для правильної роботи сервері виконайте наступну команду і подивіться де ще залишився ваш старий IP
`grep --exclude-dir={proc,boot,sys,log} --exclude=*.msg --exclude=*.log* -HIr "OLD_IP" / > /home/ip.log`
При виконанні дій до пункту 4 програма поводилася наступним чином:
- Неможливо підключитися з будь-якого поштового клієнта, не проходить стадію верифікація логін-пароль
- неможливо залогіниться під доступом користувача через веб форму (при натисканні логін - нескінченне очікування)
- адмінка повністю працювала
##### Додаткова інформація #####
`zmlocalconfig -e zimbra_zmprov_default_to_ldap=true` - ця команда ще знадобиться, якщо помилка вискакує сервіс не запущений
Наша компанія надає послуги зі встановлення, налаштування продукту Zimbra mail server. Якщо вам потрібно змінити IP, встановити сертифікат letsencrypt, налаштувати DKIM, SPF, DMARC - звертайтесь за телефоном **+38(044)233-3017 +38(093)170-3017**